آموزش تصویری تبدیل عکس به کارتون در ibis Paint X اندروید

آموزش تصویری تبدیل عکس به کارتون در ibis Paint X اندروید

شنبه,۱۳اردیبهشت,۱۳۹۹ امیرحسین ۷ دیدگاه 10651 بازدید

آموزش کارتونی کردن تصویر در گوشی

برای اولین بار اومدیم با یک مطلب برای عزیزانی که با گوشی کار میکنن ، امروزه دیگه کم پیش میاد وقتی وارد اینستاگرام شدیم تصاویر کارتونی ، نقاشی دیجیتال ، وکتور آرت و … رو نبینیم . درخواست های زیادی از شما کاربران عزیز سایت پیکسل بوی مبنی بر قرار دادن آموزشی در این باره در طول این مدت داشتیم پس تصمیم گرفتیم آموزشی در باره کارتونی کردن تصویر برای شما قرار بدیم . هم اکنون خیلی از افراد خواهان اینگونه طرح ها هستند ، اگر خلاق باشید و تمرین کنید میتونید با این آموزش کسب در آمد کنید .

 

آموزش تصویری تبدیل عکس به کارتون در ibis Paint X اندروید

قدم اول : آشنایی با نرم افزار ibis Paint X

نرم افزاری که در طول این آموزش استفاده شده نرم افزار ibis paint هست که خوشبختانه هم برای اندروید و هم برای ios منتشر شده . البته این نرم افزار در ۲ نسخه کامل و x منتشر شده که نسخه x رایگان می باشد لازم به ذکر هست در این آموزش از نسخه x استفاده شده . این نرم افزار توسط ibis mobile inc منتشر شده که جزو بهترین نرم افزار ها با موضوع نقاشی هست جالبه بدونید این نرم افزار امتیاز ۴.۵ از ۵ رو توسط کاربران پلی استور دریافت کرده .

آموزش تصویری تبدیل عکس به کارتون در ibis Paint X اندروید

قدم دوم : تهیه قلم لمسی (اختیاری)

توصیه ما تهیه یک قلم لمسی هست تا باعث افزایش دقت کار هاتون بشه ، البته می تونید بدون قلم لمسی هم پیش برید اما هم انجام کار برای شما سخت میشه و هم احتمال داره کیفیت کارتون بیاد پایین . شما میتونید از فروشگاه های اینترنتی قلم لمسی مناسب با بودجه خود و کارایی قلم لمسی رو انتخاب و خریداری کنید قبل از خریداری از سازگار بودن قلم لمسی با گوشی خود مطئن شوید . همچنین سعی کنید قلم لمسی با نوک نازک (قطر کم) تهیه کنید .

بخوانید :   آموزش تکنیک دابل اکسپوژر ( Double Exposure ) در فتوشاپ

قدم سوم : فراگیری آموزش

لطفا آموزش کارتونی کردن تصویر رو به صورت قدم و قدم پیش بروید و پیشنهاد میشه آموزش رو چند بار ببینید تا ابهامات احتمالی شما رفع بشه این آموزش توسط TaylorT تهیه شده .

توجه : تمامی براش ها از خود نرم افزار نسخه رایگان استفاده شده (هیچ فایل براش درون ریزی استفاده نشده) .

امیدوارم این آموزش برای شما مفید واقع بشه و این آموزش میتونه برای شما یک راهی برای کسب درآمد باشه چون افزادی زیادی خواهان این شکل طرح هستن توصیه میشه در ابتدا به صورت تمرینی بر روی اشخاص مشهور تمرین کنید سپس پس از افزایش مهارت پروژه قبول کنید .

در صورتی که با رایانه هستید آموزش های زیر در این باره ما تهیه کردیم میتونید استفاده کنید .

۴.۱/۵ - (۸ امتیاز)
امیرحسین
امیرحسین

امیرحسین شهسواری هستم مدیر سایت پیکسل بوی . دانشجوی رشته نرم افزار و فعال در زمینه طراحی وب و گرافیک . دوست دارم که تجربیاتم رو با شما دوستان به اشتراک بزارم ، هم چنین امیدوارم که مطالب پیکسل بوی براتون مفید باشه :)

نوشته های مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین تیموری
امیرحسین تیموری
3 سال قبل

ممنون امیرحسین . من ۱۴ سالم هست و خیلی به Photoshop و Illustrator علاقه دارم خیلی چیزا از سایتت یاد گرفتم ممنون واقعا . میخواستم بگم که خیلی کم کار شدین دلمون براتون تنگ میشه. موفق باشی .

مهدی
مهدی
3 سال قبل

عالی بود انشالله. موفق باشید

غزل بهداد پور
غزل بهداد پور
3 سال قبل

سلام ببخشید من گوشیم اندروید هست چجوری باید قلم مخصوص رو بخرم؟اصلا برای اندروید هست؟

احمد فواد رضایی
احمد فواد رضایی
1 سال قبل

عالی بود